Sponsornieuws

Harald en Ilse van Beek van Jumbo Panningen overhandigen voetbalplaatjesalbums.

17 maart 10:15  Afgelopen zaterdag (25 maart) kwamen Harald en Ilse van Beek van de Jumbo in Panningen persoonlijk de voetbalplaatjesalbums brengen. Het eerste exemplaar werd overhandigd aan voorzitter Mart van Rengs. meer »

4523x gelezen

Reclamebordsponsors: voordelig uw reclamebord op onze homepage (met doorlink naar website)

14 oktober 12:30  Voor alle reclamebordsponsors heeft V.V. Koningslust gunstige voorwaarden voor aanvullende website-reclame. Kijk verder voor meer informatie.meer »

1128x gelezen

Reclame via website VV Koningslust

26 januari 20:45  Graag willen we u laten kennismaken met de nieuwe mogelijkheden voor het plaatsen van reclamebanners van uw bedrijf op prominente en veelbezochte menu-items van onze website. meer »

827x gelezen

Rabobank Clubkas Campagne

4 maart 7:30  V.V. Koningslust doet ook dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne 2017 van de Rabobank Peel, Maas en Leudal. Dit kan veel geld opbrengen voor onze vereniging. Het geld zal met name gebruikt worden voor de afbouw van de beugelbaan.meer »

1941x gelezen

Gona 3 krijgt warmloop shirts gesponsord door Limburgs uitje

5 april 19:00  Onze kersverse reclamebord sponsor "Limburgs uitje" heeft de mannen van Gona 3 verblijd met nieuwe warmloop shirts.meer »

1282x gelezen

Jumbo-actie levert 430 euro op

7 november 16:30  De Spek-de-kas-actie van Jumbo Panningen heeft VV Koningslust 429,33 euro opgeleverd. Vandaag mocht de F het bedrag in ontvangst komen nemen. V.V. Koningslust wil Jumbo Panningen, Harald en Ilse van Beek hiervoor hartelijk danken.meer »

809x gelezen

Sponsorbijeenkomst 2014, nieuwbouw

6 december 17:00  Zondag 30 november jl. waren de sponsors en enkele andere relaties van V.V. Koningslust uitgenodigd voor de jaarlijkse sponsorbijeenkomst. Deze keer stond de sponsorbijeenkomst in het teken van de nieuwbouw die V.V. Koningslust en Stichting accommodatie de Lust realiseren.meer »

945x gelezen

Gona 4, In de Sprunk (Wim van Dommelen) sponsor nieuwe shirts

28 september 22:30  Met een nieuw seniorenelftal erbij, werd ook op zoek gegaan naar een eigen sponsor en met resultaat. Op zondag 28 september werd het vierde seniorenelftal van V.V. Koningslust in het nieuw gestoken. meer »

1868x gelezen

Rabobank Clubkas Campagne 2014

10 februari 7:30  Rabobank Peel, Maas en Leudal organiseert ook dit jaar weer de Rabobank Clubkas Campagne. De werkwijze is nagenoeg ongewijzigd, echter zal dit jaar de waarde van 1 stem pas achteraf bekend worden.meer »

1129x gelezen

Foto aangeboden aan sponsoren coachjassen jeugdleiders

5 januari 8:30  Op zondag 10 november 2013 werden de gehele jeugdcommissie en jeugdleiders voorzien van een nieuwe coachjas. Als waardering en blijk van dank is recent door jeugdvoorzitter Will Janssen een ingelijste foto aangeboden.meer »

1248x gelezen

Jeugdleiders in het nieuw!

10 november 18:45  De winterjassen van de jeugdleiders zijn al behoorlijk wat jaren oud. Tijd voor vernieuwing.meer »

1226x gelezen

Café de Poorter sponsort 1e elftal!

18 augustus 15:00  Op zondag 18 augustus werd het eerste elftal van V.V. Koningslust voorzien van nieuwe tassen. Deze tassen zijn gesponsord door Café de Poorter uit Koningslust. meer »

1817x gelezen

Ga naar archief