Samenwerkingsverband Fysiotherapie Mulders

19 oktober 2012 23:00

V.V. Koningslust is op 8 oktober 2012 een samenwerkingsverband aan gegaan met Fysiotherapie Mulders in Kronenberg.
Op vrijdag 28 september jl. zijn de mogelijkheden door Marijn Mulders van Fysiotherapie Mulders, aan geïnteresseerde leden van V.V. Koningslust gepresenteerd. Op deze avond was ook Pieter Gommans, verzorger 1e elftal, aanwezig gezien zijn taak binnen V.V. Koningslust.

De volgende afspraken zijn overeengekomen:

-         Sportuurtje:
Geblesseerde leden van V.V. Koningslust kunnen terecht tijdens het “sportuurtje” op:

o       maandag 18.00-19.00 uur

o       zaterdag 10.30-11.30 uur

Het betreft een screenings-uurtje om een beeld te krijgen van de aard en mate van de blessure en eventueel een korte behandeling (dit betreft geen volledige behandeling, een behandeling zal individueel met de sporter worden afgesproken)

Vooraf even bellen (i.v.m. planning) en melden dat het om een blessure gaat.

Locatie: praktijk Peelstraat 7 in Kronenberg

-         Voorlichting:
eenmaal in de 2 à 3 jaar een presentatie/workshop van Fysiotherapie Mulders over preventie van sportblessures en behandeling, waarbij de laatste ontwikkelingen aan bod komen.

-         Fysiotherapeutische begeleiding in twee vormen, te weten:

1.      Individueel; in de fysiotherapie praktijk te Kronenberg (Peelstrat 7)

2.      In groepsverband; met name bedoelt om na een blessure weer (bal)vaardigheden op te doen en hierdoor aansluiting bij de groep te versnellen. Herstel-revalidatietraining op een sportveld bij Sparta ’18 te Sevenum.

-         Sponsoring:
Door middel van een EHBO-hulptas voor op het veld, zelf indien gewenst aan te vullen. En daarnaast een jaarlijkse controle van de EHBO-hulptas en de EHBO-koffer in de kantine.

Locatie:

Fysiotherapie Mulders, Peelstraat 7, Kronenberg.

Telefoonnummer: 077 – 374 39 66

Website: www.fysiotherapiemulders.nl