Beugelbaan De Lust

Om het gebruik van de beugelbaan in goede banen te leiden hebben V.V. Koningslust en Stichting Accommodatie de Lust afspraken gemaakt over het gebruik van de beugelbaan.

Op de beugelbaan kan gespeeld worden op de avonden dat de kantine standaard open is ivm trainingen. Deze avonden zijn inloopavonden.

• Deze zijn op dinsdag, donderdag en vrijdag. Van 19.30 t/m 22.30 uur.
  • Ook op zondagen bij thuiswedstrijden van het eerste elftal van 13.00 t/m 17.00 uur. Tijdens de inloopavonden gelden de volgende prijzen:
  • €2,- speelgeld
  • €1,70 / consumptie (via het bonnensysteem - uitgezonderd bijzondere dranken)

De inloopavonden komen te vervallen tijdens:

• speelavonden koppeltoernooi.
  • gebruik door vaste groepen gebruikers.

Deze avonden word de baan door de gebruikers weer netjes opgeruimd achtergelaten.

Reservering beugelbaan voor feestavond/middag.

• Mogelijke reservering door middel van ingebruiknameformulier.
  • Reservering gaat altijd in overleg met een van de commissieleden.

Bij reserveringen gelden de volgende prijzen:

• Gebruik van de baan €50,-
  • Consumpties €1,90 (uitgezonderd bijzondere dranken)

Tijdens deze avonden/middagen kan er in overleg gebruik worden gemaakt van penningen.

Over mogelijke hapjes en het gebruik van de keuken of een buffetvorm vooraf overleggen met contactpersoon/kantinebeheerder.

Algehele regels voor het gebruik van de beugelbaan,

• In de beugelbaan geld een rookverbod.
  • Het is niet toegestaan op de baan drank en etenswaren te nuttigen.
  • Sterk alcoholische dranken worden in onze accommodatie niet geschonken.
  • De baan word door betreffende gebruikers/organisatie weer netjes opgeruimd achtergelaten.
  • Eventuele schade word direct gemeld en opzettelijke vernielingen in rekening gebracht.
  • Wanneer alleen de beugelbaan in gebruik is, Sluit dan de hoofdingang naar kantine.

We wensen iedereen veel beugelplezier op ‘Sportpark de Lust’