Fysio Mulders

V.V. Koningslust is op 8 oktober 2012 een samenwerkingsverband aan gegaan met Fysiotherapie Mulders.

In 2012 zijn afspraken gemaakt tussen Pieter Gommans en Marijn Mulders voor een sportuurtje. Maar inmiddels hebben we een nieuwe verzorger bij ons 1e elftal: Luc Peeters.

Laat het toeval treffen dat Luc werkzaam is bij Fysiotherapie Mulders.

Een tijdje geleden is er een EHBSO (eerst hulp bij sport ongevallen) cursus gehouden in de kantine. De bedoeling is dat dit vaker zal gebeuren om leden te informeren.

Vanaf dinsdag 12-3 willen we het sportuurtje weer in gang zetten en zal er iedere dinsdag van 18:30 tot 19:30 een vast spreekuur zijn voor fysiotherapie. Luc Peeters zal hier vanuit Fysiotherapie Mulders aanwezig zijn.

Dit spreekuur is voor zowel senioren als junioren. Waarbij ook individuele trainingen mogelijk zijn.

De basisverzekering vergoedt tot 18 fysiotherapeutische behandelingen voor jeugd onder de 18.

Wil je een afspraak inplannen? App naar 0657651009

Voor vragen kun je altijd even binnen lopen tijdens het spreekuur.

Locatie: Kantine V.V. Koningslust

Enkele documenten voor meer informatie:
- Voetbal Blessure Vrij !
- The 11+ a complete warm-up Program
- The 11+ a complete warm-up Manual