Sponsorbijeenkomst 2014, nieuwbouw

6 december 2014 17:00

Zondag 30 november jl. waren de sponsors en enkele andere relaties van V.V. Koningslust uitgenodigd voor de jaarlijkse sponsorbijeenkomst. Deze keer stond de sponsorbijeenkomst in het teken van de nieuwbouw die V.V. Koningslust en Stichting accommodatie de Lust realiseren.

Bij binnenkomst werden de sponsors getrakteerd op een kopje koffie of thee en een stukje vlaai.

Toen iedereen binnen was, was het woord aan Mart van Rengs, voorzitter van de sponsorcommissie die namens V.V. Koningslust sponsors en andere relaties van harte welkom heette. Daarna was het woord aan Hay Janssen die in een korte presentatie de gasten bijpraatte over de realisatie van de nieuwbouw. Tijdens die presentatie werd eerst stil gestaan bij de geschiedenis van de bouwplannen sinds 2008. Vervolgens werd in gegaan op de visie van de voetbalvereniging en de filosofie achter het gebouw. Tenslotte was er aandacht voor de vele vrijwilligers zonder wie de nieuwe accommodatie niet gebouwd had kunnen worden.

Na nog een kopje koffie/thee werden de gasten -verdeeld over twee groepen van 15- door de nieuwe accommodatie geleid. Charles Ottenheijm en Hay Janssen leidden de gasten langs de kleedkamers, kantine, keuken en beugelbaan en gaven daarbij uitleg over de verschillende aspecten van de accommodatie.

Na de rondleiding werden de gasten terug ontvangen in de oude kantine. Daar was uitgebreid gelegenheid om met elkaar en met de leden van de sponsorcommissie na te praten onder het genot van een hapje en een drankje. Vlak voor het begin van de thuiswedstrijd van het eerste elftal tegen Bieslo werd de bijeenkomst afgesloten. De nog aanwezige gasten werden van harte uitgenodigd mee te kijken naar de wedstrijd.

Klik op onderstaande foto voor het hele album:
Van 2014, V.V. Koningslust, sponsorbijeenkomst

Bron: Sponsorcommissie/PR V.V. Koningslust