Clubkleding

V.V. Koningslust heeft uniforme kleding uitgezocht met de voorkeur dat alle teams zich voortaan gaan presenteren met dit tenue. Vanaf medio november heeft V.V. Koninglust zijn uniforme kledinglijn uitgebreid.

De kleding is verkrijgbaar bij Sport 2000 De Bruijn waarmee hierover afspraken zijn gemaakt.

Het betreft niet alleen trainingspakken, broeken en tassen, maar ook trainingstop, trainingsbroek, trainingsshirt en polo. Al deze kledingstukken zijn gunstiger geprijsd dan de normale winkelprijzen. De GONA kousen blijven normaal verkrijgbaar en kunnen ook via onze website besteld worden.

De nieuwe uitgebreide kledinglijn ziet er als volgt uit:
NIEUWE-TEAMLIJN-2023.jpg

Alle spullen zijn te bezichtigen en te passen bij Sport 2000 De Bruijn in Panningen.

Er is door het bestuur een brief met aanvullende informatie en de doelstellingen opgesteld. Klik hier om deze te lezen of te downloaden.

Er bestonden al teams met gesponsorde kleding maar ook daar is het streven dat deze bij vervanging gaan aansluiten bij deze kledingkeuze.

Wellicht is het ook belangrijk te weten dat indien kinderen uit een bepaalde maat groeien en de kleding nog steeds in orde is, deze via onze website te koop aangeboden kunnen worden. U zult zien, er is altijd opvolging die geïnteresseerd is.

De kledingstukken kunnen ook voorzien worden van je initialen (op de voorzijde van de kledingstukken kost €5,-) of de naam (achterop de kledingstukken (uitgezonderd van de broeken) kost €10,-). Wij hebben daar geen bezwaar tegen. De levertijd op deze pakken is ongeveer 2 weken als je GEEN bedrukking erop wilt. Inclusief bedrukking is 3 weken levertijd.
(mocht u de kledingstukken nog willen doorverkopen of laten doorgroeien naar een ander kind is het met initialen natuurlijk minder gemakkelijk).

Voor eventuele vragen kunt u terecht bij Will Janssen of Mart van Rengs.