GONA spaaractie t/m 21 oktober!

25 augustus 2012 8:30

Misschien heb je het al ergens gehoord of gelezen: C1000 Harald en Ilse van Beek uit Panningen is op zaterdag 1 september i.s.m. V.V. Koningslust een ontzettend leuke spaaractie gestart.

Je kunt sparen voor een unieke GONA-voetbal, de actie loopt t/m 21 oktober
Een item wat zeker niet in je collectie mag ontbreken.

Je steunt hiermee ook nog eens de voetbalclub, want bij elke 10 verkochte ballen ontvangt de voetbalclub namelijk 1 GONA-wedstrijdbal.

Klik voor meer informatie en voorwaarden op onderstaande afbeelding of op de banner aan de rechterzijde.

Dat wordt een sprintje trekken … naar de C1000-winkel in Panningen.
Gegarandeerd dat ook jij in het bezit wil komen van deze leuke nuttige en vooral sportieve Gona-gadget!

Bron: PR V.V. Koningslust