Kessel neemt de punten mee naar huis.

ST Grashoek/Koningslust JO13-1JM

VV Kessel JO13-2

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 2e klasse 401

12 november 2016 12:00

Op een hele fijne voetbalmiddag mochten we veel supporters verwelkomen en het leek een veelbelovende wedstrijd te worden.

Kessel mocht aftrappen en zij hadden enkele goede voetballertjes rondlopen. We werden bijna direct overrompeld en Kessel kwam na een goede aanval in de 3de minuut terecht op voorsprong, 0-1. Iedereen die niet wakker was, was dat nu zeker wel. We waren dus gewaarschuwd en Kessel bleek een gelijkwaardige tegenstander te zijn. Nu was het aan ons om te laten zien wat we konden. De wedstrijd ging op en neer. Beide teams waren sterk aan de bal en er werd strijd geleverd door beide partijen. Zowel Kessel als wij waren fel op de bal. In de 28ste minuut, vlak voor de rust bracht Jelle na een schitterende solo de stand weer in evenwicht en we gingen tevreden rusten.

Na de rust werd de wedstrijd hervat zoals we deze in de 1ste helft hadden achtergelaten. Het spel ging op en neer en er was niet direct een winnaar aan te wijzen. Het kwam nu aan op wilskracht, conditie en tactiek en hier werden we uiteindelijk op afgerekend. Door 2 tactisch briljante ingrepen van Kessel werden zowel Jelle als Luc uit de wedstrijd gehouden en hier hadden we geen antwoord voor. Ons team kwam niet meer aan voetballen toe, en konden we de bal niet lang in de ploeg houden en het werd voor ons een vecht wedstrijd. De druk bleek te hoog te worden en we moesten in de 40ste en 52ste minuut 2 tegendoelpunten incasseren. We kregen nog wel enkele kansen die we niet konden verzilveren en Kessel was achteraf gezien de terechte winnaar.

Jongens bedankt en volgende week is er weer een nieuwe kans. De trainers/coaches en begeleiders  Anton, Richard, Sander en Jeroen.