Samenwerkingsverband VVV-Venlo

Ga naar de homepage van VVV-Venlo

VVV-nieuws: Nieuwsbrief PartnerClubs September 2014

13 september 10:15  Met ingang van het nieuwe seizoen ontvangen jullie maandelijks een digitale nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws, aanbiedingen voor PartnerClubs, goede voorbeelden van initiatieven van PartnerClubs en een overzicht van geplande activiteiten. Met deze nieuwsbrief hopen wij de informatie naar jullie overzichtelijker te maken. meer »

Spiekochtend VVV 14 februari jl.

7 maart 19:45  Op donderdag 14 februari zijn ongeveer 20 kinderen met begeleiding van V.V. Koningslust naar de spiekochtend in stadion De Koel van VVV Venlo geweest. We mochten eens in de keuken kijken bij VVV. meer »