V.V. Kessel JO15-1 winnaar Sport 2000 De Bruijn JO15-toernooi 2017 (+ FOTO's)

21 mei 2017 19:00

Toernooi-commisie

In navolging van het JO13-toernooi vond op zondag 21 mei jl. het Sport 2000 JO15-toernooi plaats, gesponsord door Sport 2000 de Bruijn uit Panningen. In de finale wist V.V. Kessel JO15-1 de 1e prijs van het Sport 2000 De Bruijn JO15 toernooi in de wacht te slepen.

De volledige eindstand van het Sport 2000 De Bruijn JO15-toernooi is als volgt:

1. V.V. Kessel JO15-1

2. Koningslust / Grashoek JO15-1

3. RKSVN JO15-1

4. MVC'19 JO15-2

5. BEVO JO15-1

6. Helden JO15-3

7. H.B.S.V. JO15-2

8. Koningslust / Grashoek JO15-2

Naast het toernooi was er dit jaar een andere extra activiteit. Waar we de voorgaande jaren nog het snelheidsschieten op het programma hadden staan, was dit dit jaar Lob-pong. Iedere speler mocht drie ballen over een net "lobben" om zo te proberen de bal in een cementkuip te laten belanden. Uit alle pogingen werd per team een gemiddelde berekend en BEVO JO15-1 wist het hoogste gemiddelde te behalen.

Daarnaast was er nog een prijs voor het sportiefste elftal. Het team dat per wedstrijd de hoogste beoordeling kreeg van de scheidsrechters mocht deze prijs in ontvangst nemen. Op het toernooi liet ieder team zich van z’n sportiefste kant zien, maar de spelers van Helden JO15-1 kregen net de hoogste beoordeling.

Mede dankzij het prachtige weer was deze dag zeer geslaagd. We danken alle teams, vrijwilligers en sponsoren die het toernooi ook dit jaar weer mogelijk hebben gemaakt. Bedankt!

Sport 2000 De Bruijn

Klik hier of op 1 van de foto's voor het gehele album.

Bron: Toernooi commissie V.V. Koningslust