Nieuwe shirts gesponsord voor team JO15-2

8 april 2017 9:30

Op 1 april voorafgaande aan de wedstrijd ST Koningslust/Grashoek JO15-2 tegen Leunen JO15-2 werden de mannen bezocht door broeder Piet en een afvaardiging van het jeugdbestuur.

Alle spelers van de thuisploeg kregen een prachtig nieuw geel/zwart voetbalshirt overhandigd door onze sponsor. Namens beide voetbalclubs en broeder Piet wensen wij jullie heel veel succes en voetbalplezier in deze shirts.

Toeval of niet, er werd al binnen 5 minuten in de nieuwe shirts gescoord. Helaas ging de wedstrijd uiteindelijk met 2-5 verloren.

Klik op een van de foto's voor het album.

Bron: Jeugdcommissie V.V. Koningslust