V.V. Kessel C1 winnaar Sport 2000 De Bruijn C-toernooi 2016

22 mei 2016 19:30

In navolging van het D-toernooi vond op zondag 22 mei jl. het Sport2000 C-toernooi plaats, gesponsord door Sport 2000 de Bruijn uit Panningen. In een spannende finale wist de C1 van V.V. Kessel de 1e prijs van het SPORT 2000 De Bruijn C toernooi in de wacht te slepen.

De volledige eindstand van het SPORT 2000 De Bruijn C-toernooi is als volgt:

1. V.V. Kessel C1

2. Grashoek C1

3. EVV / St. Joost C1

4. BEVO C1

5. Koningslust C1

6. RKSVN C2

7. Helden C3

8. MVC'19 C3

Naast het toernooi was er ook nog het onderdeel
Snelheidsschieten. Iedere speler mocht twee ballen richting een snelheidsmeter trappen. Voor iedere keer werd de gemiddelde snelheid genoteerd. Uiteindelijk kwam er van alle spelers een gemiddelde uitrollen. V.V. Kessel C1 schoot de bal met de meeste snelheid en precisie richting de snelheidsmeter.

Daarnaast was er nog een prijs voor het sportiefste elftal. Het team dat per wedstrijd de hoogste beoordeling kreeg van de scheidsrechters mocht deze prijs in ontvangst nemen. Op het toernooi liet ieder team zich van z’n sportiefste kant zien, maar de spelers van MVC'19 C3 kregen net de hoogste beoordeling.

Aan het eind van de dag was er een speciaal woordje voor Jos van de Munckhof. Jos was de afgelopen 23 jaar betrokken bij de organisatie van de verschillende jeugdtoernooien. Ook via deze weg willen we Jos bedanken voor zijn betrokkenheid bij de jeugdtoernooien de afgelopen jaren. Jos bedankt!

Ondanks het matige weer was deze dag zeer geslaagd. We danken alle teams, vrijwilligers en sponsoren die het toernooi ook dit jaar weer mogelijk hebben gemaakt. Bedankt!

Klik hier voor het fotoalbum.

Sport 2000 De Bruijn

Bron: Toernooi commissie V.V. Koningslust