America / Meterik D1 winnaar Sport 2000 De Bruijn D-toernooi 2016

21 mei 2016 19:30

Op zaterdag 21 mei jl. vond het Sport2000 D-toernooi plaats, gesponsord door Sport 2000 de Bruijn uit Panningen. De D1 van America / Meterik heeft zich mogen kronen tot winnaar van het SPORT 2000 De Bruijn D toernooi. Na een spannende finale wisten ze te winnen van Helden D3.

De volledige eindstand van het SPORT 2000 De Bruijn D toernooi is als volgt:

1. America / Meterik D1

2. Helden D3

3. Kessel D2

4. Grashoek D1

5. Koningslust D1

6. RKSVN D2

7. MCV'19 D3

8. BEVO D1

Naast het toernooi was er ook nog het onderdeel Snelheidsschieten. Iedere speler mocht twee ballen richting een snelheidsmeter trappen. Voor iedere keer werd de gemiddelde snelheid genoteerd. Uiteindelijk kwam er van alle spelers een gemiddelde uitrollen en Kessel D2 wist de hoogste snelheid en de meeste precisie aan de bal te geven.

Daarnaast was er ook nog de Fair Play Cup. Het team dat per wedstrijd de hoogste beoordeling kreeg van de scheidsrechters mocht deze cup mee naar huis nemen. Grashoek D1 was het sportiefst en kreeg de Fair Play Cup mee naar huis.

Mede dankzij het mooie weer was deze dag zeer geslaagd.

Klik hier voor het fotoabum.

We danken alle teams, vrijwilligers en sponsoren die het toernooi ook dit jaar weer mogelijk hebben gemaakt. Bedankt!

Sport 2000 De Bruijn

Bron: Toernooi commissie V.V. Koningslust