Verslagje en foto's spelregelavond 14 januari 2016

18 januari 2016 16:45

Dacht jij alle spelregels uit je hoofd te kennen?

Afgelopen donderdag was het dan zover. Na een lange tijd had Koningslust weer een spelregelavond.

Alle leden en geïnteresseerde vanaf de C-jeugd waren van harte Welkom. De opkomst was goed met rond de 65 aanwezigen.

Onder leiding van eredivisie scheidsrechter Ed Janssen uit Meijel werden ons aan de hand van leuke voetbalfragmenten de spelregels nog eens duidelijk uitgelegd.
Het bleek in veel gevallen nog lastiger dan iedereen dacht en er waren veel discussies of het nou juist wel of geen overtreding was. Iedereen kon zijn zegje doen en er werden vele vragen gesteld. Alle aanwezigen konden en namen ook zeer actief deel aan deze leuke avond.

Namens de jeugdcommissie dank voor de grote aanwezigheid en hopelijk kunnen jullie je voordeel doen met alles wat jullie hebben geleerd.

Een speciaal woord van dank aan dhr. Ed Janssen voor deze zeer informatieve en leerzame voordracht.

Het volledige fotoalbum is hier te vinden.

De jeugdcommissie..

Beste voetballiefhebbers.
Op donderdag 14 januari organiseert V.V. Koningslust een actieve spelregelavond. Deze avond zal onder leiding staan van eredivisie scheidsrechter Ed Janssen. Tijdens deze avond kunnen jullie zien wat er allemaal bij komt kijken om een top scheidsrechter te zijn. Ook kun je laten zien wat jij weet van het voetbalspel en de regels. Heb je vragen of wil je iets heel graag weten dan kun je dit deze avond mooi vragen aan Ed Janssen. Alle jeugd vanaf de C1 is welkom en uiteraard alle leden die ouder zijn. Ook ouders, sponsoren en geïnteresseerde zijn van harte welkom. De avond duurt van 19.00 tot ongeveer 20.30 uur. De avond zal plaatsvinden in de kantine van V.V. Koningslust. De kantine zal vanaf 18.30 uur geopend zijn.
Wij hopen op een grote opkomst.
Poster Spelregelavond
Bron: Jeugdcommissie V.V. Koningslust