F-jes tegen moeders

11 juni 2011 17:30

Hoogtepunt voor de vele kinderen maar ook voor de ouders was wel het voetbalpartijtje tegen de moeders.

Allereerst was de F3 aan de beurt.

De wedstrijd tegen de F3 verliep moeizaam voor de moeders want de spelers waren veel te rap en snel. Ze flitsten tussen de benen door en scoorden al snel een doelpunt.
Eindstand 4-2 voor de kabouters.

Daarna was onze F2 aan de beurt.

Voor de wedstrijd werden ze nog even toegesproken door de leiders en een paar posities werden nog even verwisseld, waardoor de moeders geen vat kregen op het spel en ook snel achterkwamen met 3-0. In de rust hadden ook de moeders hulp ingeschakeld van derden. Dit resulteerde in een iets betere tweede helft. Het werd op het einde nog spannend maar uiteindelijk was het toch het technisch spel wat in het voordeel maakte de F2.
Eindstand 7-2.

Tot slot was de F1 aan de beurt.

De moeders hadden zich goed voorbereid voor de wedstrijd want er waren de afgelopen week vele moeders gespot in het dorp die aan het joggen waren en enkele trainden onderling op een grasveldje. Het werd een pittig duel. Al in het begin van de wedstrijd moest de scheidsrechter ingrijpen met de gele kaart en de moeders toespreken over hun harde spel. De F1 liet zich echter niet beïnvloeden en tikte de wedstrijd relatief gemakkelijk tot 4-0.
Eindstand 4-0.

Na de wedstrijden werden er frietjes en snacks aangeboden door Cafetaria Peet.

De F en E spelers werden hiermee lekker verrast.

Bij deze hartelijk bedankt hiervoor namens de jeugd en leiders van de F en de E.

Het was heel geslaagd!

Druk op onderstaand plaatje voor het gehele fotoalbum van de wedstrijden:

2011, GONA, F teams tegen moeders
Bron: Leiders F