Balen

Mannen zondag, 3, 6e klasse 20

8 november 2015 11:30

Svvh 2 - gona 3

Vandaag wederom een belangrijke wedstrijd. Als we deze winnen staan we fier bovenaan!
Iedereen staat dan ook te springen om het kleedlokaal uit te gaan. Maar dit was meer vanwege de ongelooflijke stank die uit de anus kwam van speedo. Bah!

Maar goed verder met de wedstrijd. Het begin is ietwat slordig. Koningslust creeert wel de grootste kans van de openigsfase. Vincent kopt de bal over. De tweede kans komt op naam van gwoen. Die de voorzet van speedo net niet kon binnen koppen.
De wedstrijd floddert op een laag tempo lager. De keeper van heibloem die geen keeper is en het neefje van paulrus dus die kan er niks van. Ook heeft hij het spelregel boekje nog niet doorgebladert. Hij pakt de bal tweemaal op. Een indirecte vrije trap volgt. Gwoen speelt wat met de verdediging en tikt de bal op djie ai djo. Zijn schot wordt op de lijn geblokkeerd door de blauwwitte muur.
De rest in de eerste helft is zeer zeer matig. Hopen dat varkentje hier veranderig in kan brengen.

Ohja in de rust bedenk ik me dat gwoen nog een goede kans had. Maar deze werd recht op de keeper geschoten

De tweede helft begint weer slecht. Toch komt de eerste kans op naam van the magic. Die de voorzet van djie ai djoo niet kon binnen glijden. Even later is het een goede actke van jesper op rechts. De bal belandt voor de voeten van speedo die op zijn beurt schiet. Dit schot wordt geblokt en de rebound wil er ook niet in. Ondanks de slechte pot is klust de betere ploeg. Nick krijgt weer een dot van een kans maar schiet over.
Heibloem komt met hun eerste kans van de wedstrijd. En een grote. Gelukkig stond sluitpost bietje op de goede plek.
Even later produceert rens een knap schot. Helaas waait deze net over. Heibloem staat op.breken maar houdt nog stand.
Een corner van djie ai djo beland voor de voeten van paulrus die de bal kei hard over ramt. Aan de kant valt the joker bijna om van de spanning. Hij dacht tegen een paal te staan, maar die stond daar toch niet

De tijd tikt langzaam weg, maar de bal wil er maar niet in. Er volgen een aantal scrimages voor de goal van heibloem, maar de mannen in blauw kunnen de bal steeds net wegwerken. Gona 3 slaagt er vandaag niet in om te scoren. De wedstrijd eindigt met de brilstand op het scorebord. Helaas, maar we staan nog steeds bovenaan en volgende week gaan we weer voor de 3 punten.

Groetjes.