koningslust 3 vs Roggel nog get

Paul Heldens (penalty)

Mannen zondag, 3, 6e klasse 20

1 november 2015 11:00

op deze vroege morgen schijnt de zon moooi op het natte veld. En er is er weer 1 te laat. Gwoen (Rowan) komt net na de speech van Atmeister ( jannes) het kleedlokaal binnen lopen. De mannen van Koningslust staan te springen om aan de wedstrijd te beginnen. Er word nog lekker wat red-hot op het mannelijke lichaam gesmeert voordat we naar buiten gaan. Een speler van Roggel wilde de tactiek horen van Koningslust maar zag net op tijd dat hij in het verkeerde lokaal was.

Oke op naar de orde van de dag. De mannen van Koningslust lopen met volle trots richting het veld. Wil de scheidsrechter fluit voor het begin signaal. Vroeg in de wedstijd krijgen we goede kansen. in de 3de minuut een mooie voorzet van de Juichert (Rens) komt tegen de voet aan van the magic (Roel) 1 zum 0. in de 18e minuut krijgt koningslust een vrije trap. Vincent ( Jesper) neemt deze snel en kaats lekker met Dji ai djo ( Tim). Dji ai djo lecht de bal breed naar de buitenkant en er word een goede voorzet gegeven waarbij de magic de bal in het doel kan glijden. 2 zum 0. de tweede helft van de eerste helft verzwakten we een beetje en lieten we Roggel iets meer in het spel komen. Maar ondanks dit wist onze verdediging goed stand te houden en de 0 bleef voor Roggel op het score bord staan. net voor rust kwamen we zelfs nog op een 3-0 voorsprong. door een snel uitgevoerde counter met o.a dji ai djo en Vincent. Dji ai djo tikt de bal heerlijkt breed ipv te stiften en Vincent kan de bal in het netje leggen. Wil fluit op zijn fluitje en het rust singaal klinkt.

De mannen van Koningslust lopen richting kleedlokaal waar de lekkere verse thee al klaarstaat. In de rust zijn er 2 wissels. De kogel (harm) & Vincent (Jesper) eruit. Gwoen (Rowan) & speedo (Nick) komen erin. De mannen lopen weer naar het veld toe voor de 2de helft.

In de 2de helft begint Roggel beter dan Koningslust. De 4-0 blijft niet lang uit. Gwoen ( Rowan) gebruikt zoals verwacht zijn hoofd, dit is omdat hij toch goed uitgeslapen was. Wat later in de wedstrijd volgde een kans voor Roggel maar onze geleende keeper Roel H keerde het schot. In de 61e minuut wist Roggel toch zijn eerst doelpunt van de wedstrijd te maken 4-1. over het geheel vervallen we steeds vaker in slordigheden, en Roggel probeerd de wedstrijd iets mannelijker te spelen. KOningslust hield het hoofd koel, waarna via een indrukwekkende spring Speedo ( Nick) opeens voor het doel verscheen. en de 5-1 maakte. nadat De kogel ( harm) het schrijven zat was van dit alweer fantasctische verslag, gaf hij het werk over. Met een fantasctisch voetbeweging aka Messi aka Ronaldo aka lex Immers zette hij de magic ( roel) vrij voor de keeper helaas schuift hij de bal net langs het doel en de hattrick blijft uit voor de magic. Dit betekend ook dat hij de wedstrijdbal nog niet mee naar huis mag nemen. na een oog verblindende actie van onze actiepop  djie ai djo op de achterlijn, komt de bal voor de voeten van de juichert (rens) hij kan de bal in het netje leggen en zoals al eerder vertoont ( lees verslagen van vorig jaar) juicht de juichert uitbundig. het word dan inmiddels 6-1 maar door alle vreugde die in dit sportieve lijf zit is het voor de juichert toch nodig om dit te doen. de scheidsrechter legt na een overtreding op de magic de bal nog op de stip. Paulrus loopt helemaal vanaf eige helft naar de stip toe om de pingel te nemen. Helaas was de uitvoering wat minder maar het schot was hard genoeg. 7-1. het schijnt zo te zijn dat de keeper nog steeds last heeft van zijn handen. niet alleen maar door de knal van de pingel, maar ook van het vissen in het net. Wil blaast voor de laatste keer op zijn fluitje en dat betekend dat Koningslust wint met 7-1 van Roggel nog get.

Volgende week staat de topper op het programma tegen SVVH 2. Wij nodigen u allen uit om te komen kijken naar deze topwedstrijd. Als Koningslust wint dan doen zij zeer goede zaken richting het kampieoenschap.