Koningslust 2 (zon) - Egchel 3 (zon)

Egchel 3 (zon)

Chris Kurvers (corner)
... (vrije trap)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

21 maart 2010 11:00

Vandaag hadden we bezoek uit Egchel. De oranje leeuwen leverden veel strijd waardoor de wedstrijd zich ontpopte tot een intrigerende zware pot voetbal. De eerste helft ging het redelijk gelijk op en misschien was er zelfs een klein overwicht voor Koningslust. Vandaar ook dat de ruststand gelijk was (1-1). In de tweede helft werd Egchel langzaam maar zeker sterker. Toch misten ze enkele opgelegde kansen waardoor er geen verandering meer in de stand kwam. Meer dan dit gelijke spel zat er op deze 21e maart ook niet in voor Koningslust 2.

Voor aanvang van de wedstrijd werden we voor de 2e keer dit seizoen in het nieuw gestoken. Uiteraard waren ook de nieuwe shirts bedrukt met Peter Wijnen schilderwerken. Onze welgemeende dank hiervoor.