The Magic betovert de wedstrijd!

Heythuysen 4 (zon)

Roel Smedts (schot)
Roel Smedts (scrimmage)
Nick Gommans (intikker)
Roel Smedts (scrimmage)
Roel Smedts (schot)

Mannen zondag, 3, 6e klasse 20

19 april 2015 11:00

Op alweer een zonnige zondag in april mag Gona 3 weer aan de bak. Dit keer tegen Heythuysen 4. Om 10:15 moet iedereen aanwezig zijn, maar door problemen op de wc kon “The Joker” (Niels) niet tijdig aanwezig zijn.

Na een goede warming up gaan we nog even snel de kleedkamer in voor de opstelling. Na nog wat tactische informatie gaan de mannen van Gona 3  naar het veld waar scheidsrechter W. Verhaegh al staat te wachten.

We beginne de wedstrijd fel en de olifant krijgt zijn eerste kans van de wedstrijd. In de eerste minuut schiet hij de bal tegen de tegenstander aan. De bal blijft hangen en El Sharawy schiet nogmaals op doel, de bal word weer gekeerd door een speler van Heytse. Dan staat The magic (Roel) er nog ,hij tovert de bal er dan maar in. 1-0 . Na 5 minuten krijgt de olifant (Paul) zijn 2e kans van de wedstrijd. Helaas levert deze actie geen doelpunt op. Varkentje (Kaj) die zijn comback heeft na een paar weken geblesseerd te zijn geweest haalt uit met zijn slechtere (linker) been en de bal suist naar de linker hoek, maar de keeper keert zijn schot.  Hierna volgt een scrimmage waardoor er weer een 100% magic (Roel) moment zich voordoet. Op geheel eigen wijze weet hij in de 13e minuut zijn 2e voor vandaag in het net te leggen. Het voetbal zakt wat in maar in de 28e minuut weten we ons te herpakken met een hitsende aanval door olifant (Paul) die een een-tweetje aangaat met El Sharawy (Jeffrey) , Olifant (Paul) krijgt de bal terug en met zijn slurf wipt hij de bal over de keeper. 3-0  Heytse is al die tijd nog niet gevaarlijk bij de 16 van Gona geweest.  Dan een steekbal  op de ploog (Remco), hij kijkt, kijkt nog eens en… de bal was weer voorbij. Hierna volgt een voorzet verschillende voeten komen los van de grond, helaas komt The Magic (Roel) 20 cm te kort ( met zijn hoofd). Net voor rust uit het niets een geweldige pass van El Sharawy (Jeffrey) op The Magic (Roel) die de bal als een kanonskogel onderkant tegen de lat aanschiet.

Na 45 minuten is het tijd voor een beker thee. In de kleedkamer worden de wissels bekend gemaakt.

Ook de 2e helft beginnen we sterk, The Joker (Niels) die net in het veld staat gaat op het doel af en schiet tegen de paal, De bal komt hierdoor in de voeten van Speedo (Nick) die de bal wel in net net weet te leggen. 4-0 Onze Keeper De Muur (Rob) heeft nog niet veel te doen gehad deze wedstrijd, maar door wat knullig verdedigen heeft hij dan toch nog iets te doen. Hij wint zijn 1 op 1 duel en zo blijven we de 0 houden. In de 54e minuut is het The Magic (Roel) die zijn bal betovert en vanuit een onmogelijke hoek aan de rechterkant van het veld de bal met zijn rechter voet in het doel weet te werken. Zijn 3e goal voor vandaag.  5-0  De Ploog (Remco) krijgt een bal aangespeeld recht voor de dug-out. Alleen laat hij de bal over zijn voet rollen, dit tot hilariteit langs het veld. Volgens De Ploog (Remco) kwam dit door polletjes. The Magic (Roel) vindt 3 doelpunten op zijn naam nog niet genoeg. In de 79e minuut maakt hij nog zijn 4e van de dag. 6-0  In de 85e minuut krijgt varkentje (Kaj) nog wat speelminuten. Hij zou dolgraag nog een goal maken. Hij krijgt in de blessuretijd van de wedstrijd nog een kans op de 7-0 alleen de keeper keert zijn schot. Hierna vind W. Verhaegh het wel welletjes voor vandaag en fluit voor de laatste keer.

Volgende week gaan we op bezoek bij RKMSV uit Meijel. Tot dan!!