SVVH 2 - Koningslust 3

Niels Jeuken (schot)

Mannen zondag, 3, 6e klasse 20

9 november 2014 12:00

Koningslust start fel aan de wedstrijd. Een magnifieke voorvoorzet van Niels naar Rens, Waarna Rens veel tijd krijgt van de keeper en een mooie voorzet geeft op Niels. Niels ‘’the Joker” peert de bal er feilloos in. 0-1. Koningslust ruikt bloed! Ronny krijgt direct na de 0-1 een schotkans die helelaas bij de keeper in de handen beland. Jeffrey geeft een mooie steekbal op Ronny, Ronny geeft een voorzet, Roel ‘’the Magic’’ komt net wat te kort om te scoren. Roel ‘’the Magic’’ opent zijn trukendoos vandaag ook weer, maar helaas zonder succes. Mooie aanval van Koningslust over vele schijven. Niels beloont deze aanval met een doelpunt. 0-2. Koninglust zet weer gelijk druk. Jeffrey krijgt de bal en scoort! 0-3. Dit kwam door het harde werk van ‘’stalen’’ Paultje. SVVH krijgt een vrije trap. Deze gaat erin. 1-3. Na dit doelpunt komt ook de rust.

We starten slordig aan de 2de helft.
Dinges schiet op goal, maar de keeper pakt de bal. Owja het was Remco. Het wordt een beetje onrustig aan de kant van Koningslsut. Mooie combinatie van Stan en Daniel, Stan geeft de bal net iets achter Harm waardoor Harm de bal niet goed kan raken en mist. Tijdens de wedstrijd genieten we ook van de vele eende die in prachtige formatie over komen vliegen. Kaj maakt een schwalbe en de scheids trapt hierin. Jeffrey staat achter de bal. De bal gaat richting de kruising maar de lange doelman van SVVH tikt de bal uit de kruising. Rens pingelt van achteruit helemaal naar voor. Iedereen staat verbaasd te kijken.