Koningslust 2 wint makkelijk

Leroy Janssen (kopbal)

Mannen zondag, 2, 5e klasse 12

2 november 2014 11:30

Op een zonnige november ochtend moest het 2e aantreden tegen Bieslo. Dit team stond ruim onder ons en achteraf gezien was ook duidelijk waarom. Koningslust had na de aftrap meteen het initiatief en Bieslo trok zich massaal terug op eigen helft. Hier kwam het de gehele wedstrijd niet meer vanaf. Koningslust bleef druk houden en het was wachten op doelpunten. Het feit dat Bieslo zicht massaal terug trok, het gladde veld en het te lage baltempo van de Koningslust mannen zorgde er voor dat het met de rust maar 0-3 was. Na rust spreken we af om meer beweging in het spel te brengen en om het tempo op te voeren. Dit resulteerde nog in 3 doelpunten. En Bieslo mocht toch nog 1 schotje produceren. 0-6. Het is zaak dat we ook in deze wedstrijden de concentratie blijven behouden want er komen ook weer wedstrijden met meer tegenstand.