monsterscore Koningslust 2

Egchel 3 (zon)

Sander Kurvers (intikker)
Tim Lormans (schot)
Peter van Dijck (intikker)
Sander Kurvers (intikker)
... (kopbal)

Mannen zondag, 2, 5e klasse 12

12 oktober 2014 11:00

Na een tweetal westrijden waarin Koningslust 2 onnodig puntverlies had geleden was het tijd dat we weer eens de volle 3 punten mee zouden nemen. Het liefst ook nog met veel doelpunten voor en geen tegen. Kind van de rekening moest Egchel 3 worden. Onze Egchelse vrienden stonden voor de derby een punt boven ons.
Koningslust begon afwachtend aan de wedstrijd waarin Egchel de wedstrijd dicteerde. Na ongeveer 15 minuten vond Koningslust het voldoende en schakelde een tandje bij. Egchel kon het niet bij benen en Koningslust maakte 3 schitterende doelpunten. Met het vizier iets beter afgesteld hadden er nog een paar doelpunten bij gekund. Achterin was alles onder controle. Rust 3-0.
Na rust schoot Koningslust uit de startblokken. Binnen 2 minuten lag de 4-0 in het net. Als Egchel nog hoop had was deze nu verdwenen. Koningslust kon de wedstrijd nu goed uitvoetballen en de score opvoeren. Met nog meer concentratie was er voor Egchel geen kans meer gekomen en hadden wij veel meer doelpunten gemaakt dan 9. Maar goed, 9-1, super wedstrijd mannen!!!