RKSVN 3 - Koningslust 3

RKSVN 3 (zon)

Stan Vissers (vrije trap)
... (intikker)
Paul Heldens (schot)
Daan Joosten (schot)

Mannen zondag, 3, 6e klasse 20

28 september 2014 10:00

Koningslust gaat meteen aanvallen van start en dat resulteerd in een schot op de paal van roel. Het aanvallend spel houd nog even aan en er word een vrije schop afgedwongen. Het is een flinke afstand naar het doel maar dat weerhoud stan er niet van om de bal over de muur in het doel te schieten. Een goed begin van koningslust, lang duurt het echter niet want binnen enkele minuten maakt neer alweer gelijk. in de hierop volgende fase van de wedstrijd proberen we het spel te maken. Het golft wat op en neer. Ronnie is in deze fase zeer actief op de rechterflank. (ook is hij peetoom geworden, proficiat hiermee.)
Verder blijft het erg stil in deze eerste helft.
De tweede helft beginnen we weer erg sterk en de net in het veld gekomen Paul heldens scoort.
Hierna word neer sterker en begint het spel in handen te krijgen. Koningslust kan wel nog met uitbraken erg gevaarlijk worden. In een van die uitbraken weet daan nog te scoren. De wedstrijd is hiermee beslist en de 3 punten (en natuurlijk rondje van harm) zijn binnen.