Koningslust 3 - Panningen 5

Roel Smedts (schot)

Mannen zondag, 3, 6e klasse 20

21 september 2014 11:00

Vandaag stond de wedstrijd tegen Panningen 5 op het programma, 2 weken geleden speelden we nog vriendschappelijk tegen Panningen. Toen verloren we, dus vandaag wilden we voor de 3 punten gaan.

We begonnen de wedstrijd goed, en dit leverde al snel enkele kansjes op. In de 12e minuut tot het eerste doelpunt van het seizoen. Harm schoot de bal netjes binnen.1-0
We bleven de betere ploeg, maar na 2 fouten achterin kwam panningen op een 1-2  voorsprong. Toch bleven wij de voetballende ploeg. Maar net voor rust door slecht verdedigen scoort Panningen de 1-3.

Na de Thee wist Koningslust 3 wat er moest gebeuren. ook de 2e helft begonnen we sterk en na 6 minuten voetballen scoort Roel een prachtig doelpunt door de voorzet in een keer uit de lucht op de slof te nemen, en net onder de lat binnen te schieten. 2-3, Terug in de wedstrijd dachten we, maar niet veel later breekt panningen uit en maakt de 2-4,  en ook nog de 2-5 door het niet aanpakken van de aanvaller. Toch bleven we voetballen, en in de 85e minuut is het Harm die nog de 3-5 maakt.