een Off-day ?

Daan Janssen (schot)

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 406

17 mei 2014 9:30

Vandaag stond de vermoedelijke laatste competitie wedstrijd op het programma, en onze gastgever was SVVH F1 uit de Heibloem. In een lekker voorjaars zonnetje begonnen we vrij strek, en SVVH werd flink onder druk gezet. Na 14 minuten werd een van de vele mogelijkheden benut en de score geopend. Als je nu denkt dat het een walk-over was voor onze toppers,  moet ik je helaas teleurstellen. Het spel werd zeker niet beter, en SVVH werd zelf beter en ook nog gevaarlijk. Nog voor de ranja kon SVVH de achterstand ombuigen in een voorsprong. Een donderspeech van het technische duo in de rust was blijkbaar aan dovenmans oren besteed, omdat de 2e helft er geen verbetering zichtbaar was op het veld. Vandaag waren er teveel spelers niet met hun hoofd bij de wedstrijd of hadden last van kwaaltjes. Feit is dat de toeschouwers in de Heibloem vandaag een zwak koningsluster F vaandel team in actie heeft gezien. Volgende week op toernooi in Maasbree, en willen we daar met een prijs naar huis gaan zullen we toch uit een ander vaatje moeten tappen !