Gewonnen !!!

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 406

10 mei 2014 10:00

Richard Heijnen

De laatste thuis wedstrijd van het seizoen was zeer regenachtig. De jongens en meisjes begonnen niet zo goed aan de wedstrijd, volgens mij hadden we onze dag niet. Veel ging er mis: het overspelen en de acties van onze jongens en meisjes. De eerste helft hadden we heel veel balbezit en DESM was misschien maar 2 keer bij onze doel geweest. Tweede helft ging het wat anders, begon lekker fel. Zodat we snel op een voorspring kwamen, door een mooi schot van Niek Schers. DESM werd wakker zodat wij een stapje terug moesten doen. Op de counter ging Jules Bos met een solo actie langs diverse spelers zodat hij 1 tegen 1 kwam te staan met de keeper van DESM hij ronde mooi af in het doel 2-0. DESM deed er nog een stapje boven op zodat ze een corner kregen, doordat het wat rommelig was voor het de doel van Stan ging hij er ineens in 2-1. DESM geloofde er nog in maar wij kregen nog enkele kansen, helaas gingen die er niet in. We hebben verdiend gewonnen, een slechte wedstrijden moet je ook kunnen winnen. Op de naar de volgende week jongens en meisjes.

Quinten Smits bedankt voor het uithelpen van de F1 je hebt kei goed gevoetbald.