2de plaats

Straatvoetbal Straatvoetbal Meijel

Koningslust JO9-1JM

12 oktober 2013 9:30

Deze zaterdag stond het 4x4 toernooi op het progamma,met Jules,Tim,Daan, Niek en Freek vertrokken we naar het Meijelse.
De wedstrijden werden gespeeld op een veld van 40x20 met doelen zonder keeper.
Het weer was prima ook al was het bij de eerste twee wedstrijden nog wel wat frisjes.

De eerste wedstrijd speelden we tegen Meijel F4 en dit was meteen een mooie spannende wedstrijd.
Het ging goed tegen elkaar op en beide teams wisten het net een maal aan de goede kant te vinden.Het leek een gelijkspel te worden maar door een eigen doelpunt van Meijel wisten we toch  drie punten uit  het vuur te slepen. 2-1 voor K,lust

De tweede wedstrijd moets er aangetrede worden tegen het derde F team van Helden, de favoriet voor de toernooi winst.
Dit bleek ook wel, we werden redelijk kansloos in 10 minuten op een 3-0 gezet.

Wedstrijd drie werd wederom tegen Meijel gespeeld maar nu was de F5 aan de beurt. Deze wedstrijd werd  door twee mooie doelpunten naar onze hand gezet en we konden er weer drie punten bijschrijven. 2-0 voor K,lust

De vierde wedstrijd mochten we het opnieuw proberen tegen Helden, dit maal was het de F 4 . Deze wedstrijd werd op een zeer fraaie manier gewonnen door een goede inzet en goed samenspel. We maakten er een mooie show van en wisten het net 5 maal te raken. 5-0 voor K,lust

Als we nog kans wilde maken op toernooi winst moesten we de laatste wedstrijd winnen met ruime cijfers en hopen dat Helden zijn wedstrijd zou verliezen.

De laatste wedstrijd was tegen Meijel F3 , dat dit de beste van de drie Meijelse F-jes waren bleek wel want ze boden veel weersteend en konden terug komen  na een achterstand van 1-0 op 1-1. Maar wederom door inzet en samenspel werd deze wedstrijd toch omgezet in een royale 4-1 en hoopten we natuurlijk dat Helden F3 de punten had laten liggen. Helaas had Helden zijn laatste plicht goed vervult en gingen zij met een mooie medaile opzak terug naar huis.

Helaas geen eeste plek maar wel super gevoetbald en weer eens lekker enkele wedstrijden gewonnen met als resultaat een verdienstelijke 2e plek met 12 punten en een doelsaldo van 13 voor en 4 tegen.

Goed gedaan mannen !!

Nick en Paul