Op een regenachtige zaterdag morgen.

Koningslust JO9-1JM

VV Kessel F2

Jules Bos (solo)
... (corner)
Daan Janssen (schot)

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 403

14 september 2013 10:00

J wijnands

Op deze regenachtige zaterdag morgen was er geen twijfel meer mogelijk de zomer heeft plaats gemaakt voor de winter. Voordat de wedstrijd kon los barsten werden we eerst op de gevoelige plaat vastgelegd, voor de Jeugd kalender.  De wedstrijd begon en onze boys trokken direct het Initiatief naar zich toe.  Het was niet geweldig, sommige spelers bleven onder hun niveau, maar toch was het voldoende om een veldoverwicht te houden. na 5 minuten werd een mooie solo beloond met de 1-0 voorsprong, daarna hadden we nog tig mogelijkheden om de score verder uit te bouwen, maar het mocht niet lukken. Na de ranja een zelfde spelbeeld, tot 7 minuten voor het eind, door een slordigheid in onze verdediging kon Kessel de gelijkmaker scoren.  En daarmee was de wedstrijd nog niet gespeeld, onze boys werden nog iets verder terug gedrongen, en uit een afgeslagen corner kwam Kessel zelf op voorsprong 1-2.  We schrokken blijkbaar wakker want de een na de andere aanval werd gelanceerd op het Kesselse doel, en in de laatste minuut werd dus ook de verdiende gelijkmaker gescoord.  Het eerste competitie punt is binnen, en als we de volgende week met z’n alle vanaf het begin 100% inzet tonen volgen er misschien meer punten.