Zwaluw toernooi te Heibloem.

Zwaluwtoernooi E1 Diversen

Koningslust JO11-1

25 augustus 2012 9:50

We begonnen het toernooi tegen de plaatselijke trots ,SVVH E1 De beide teams waren aan elkaar gewaagd en het duurde dan ook tot in de laatste minuten voordat er gescoord werd. Een mooie solo van Clim werd bekroont met een doelpunt. Jammer genoeg kon SVVH vrij snel de score weer gelijk trekken uit een corner, 1-1. Kortom een mooie wedstrijd, met twee teams die aan elkaar gewaagd waren. De tweede wedstrijd was  tegen Grashoek E1 , het verschil werd direct duidelijk, er was niet echt sprake van een wedstrijd want het was bijna continue eenrichtings verkeer, met af en toe een spelden prik in de andere richting. Grashoek was beter in de combinatie en afronden waardoor ze uiteindelijk de eindstand op 8-0 brachten. De laatste wedstrijd was tegen Echel E1, in deze wedstrijd troffen we weer een tegenstander van een gelijk kaliber. Na 4 minuten wist Clim de score te openen met een mooie solo, Echel gaf zich niet gewonnen en na 4 minuten scoorde ze de 1-1. Onze E1 wist dat er meer in zat dan een gelijkspel dus men zocht en vond 1 minuut later weer de Echelse goal. Enkele minuten later werd de wedstrijd beslist in het voordeel van Koningslust want Clim scoorde de 1-3. Na dit doelpunt bleven we aandringen, echter werd er niet meer gescoord. Kortom we hebben vandaag, gelijk gespeeld, verloren en ook gewonnen dus alles zat erin. Het enige smetje was de royale nederlaag in de 2e wedstrijd. Volgende week begint het echte werk met een bezoek aan Meyel, eens kijken als we de stijgende lijn van deze laatste wedstrijd volgende week een vervolg kunnen geven.