Grashoek E1 - Koningslust JO11-1

... (kopbal)

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 403

17 november 2012 11:00

Het was een koude maar zonnige zaterdag morgen in Grashoek.  We mochten het vandaag opnemen tegen de ongeslagen koploper, Grashoek E1.  Vanaf het begin signaal was het al direct duidelijk dat Grashoek E1 vandaag ook kampioen wilde worde.  We werden direct in de verdediging geduwd en het duurde dan ook niet lang voordat Freek de eerste goede redding moest maken. Na enkele minuten had Grashoek de eerste corner en deze werd vakkundig middels een kopbal omgezet in een mooi doelpunt. Vanaf dat moment ging Grashoek naar hartenlust combineren en scoren.  Na een ongeveer 15 minuten kon Clim aan zijn bewaker ontsnappen en scoren, 5-1. Net voor de rust wist Grashoek de stand op 6-1 te brengen. Na de ranja eenzelfde spelbeeld, Grashoek was heer en meester op het veld. Uiteindelijk werd de score op 11-1 gebracht. Onze jongens hebben hun best gedaan, en ze hebben voldoende inzet getoond maar Grashoek was gewoon beter, een terechte kampioen in onze klasse. Volgende week de laatste wedstrijd in deze reeks de thuiswedstrijd tegen Bevo.