moeilijke wedstrijd tegen Horn.

Horn E2

Koningslust JO11-1

Stijn Theeuwen (intikker)
... (intikker)
Mick Jeuken (schot)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 406

21 april 2012 9:00

Vandaag mochten we al om 8.00 uur vertrekken naar Horn waar we om 9.00 uur moesten voetballen.
De eerste 10 minuten van de wedstrijd waren duidelijk voor Horn. Horn voetbalde knap samen waardoor we met zijn allen moesten verdedigen. Na 10 minuten kwam Joris in het veld en ging Mick op het middenveld spelen. Door deze omzetting konden we meer naar voren voetballen en konden we ook meer samenspelen.
Halverwege de eerste helft zette Boy  2 verdedigers op het verkeerde been en kon beheerst de 0-1 scoren.
De tweede goal was de mooiste goal van de wedstrijd. Boy, Kai en Mick waren knap aan het samenspelen waardoor Boy op de goal kon schieten. De keeper van Horn redde knap door de bal weg te boksen, precies voor de voeten van Stijn. Deze bedacht zich geen moment en schoot de bal ONHOUDBAAR met links in de bovenhoek. 0-2 en tevens de ruststand.
Na de ranja gingen we fanatiek van start maar het was Horn dat de achterstand kon verkleinen naar 1-2. Een corner van ons werd afgeslagen waarna Horn er op de rechterkant van doorging.  Lars stond ver voor zijn goal en werd verrast door een knap schot over hem heen. Ondanks deze tegenslag lieten we ons niet ontmoedigen en het was Boy die al vlug voor de 1-3 zorgde. Even later mocht Stijn  er 1-4 van maken na goed voorbereidend werk van Boy. Boy gaf een knappe voorzet waarna Stijn beheerst in tikte.
Daarna was het weer Horn. Lars kon een bal niet goed vast houden waarna een snelle spits er 2-4 van maakte. Het slotaccoord was voor Mick die behendig en beheerst de einduitslag bepaalde op 2-5.

Iedereen heeft hard gewerkt waardoor we drie punten mee naar Koningslust konden nemen.

Sem, Boy en Joris benutte hun penalty.