Moeilijke wedstrijd tegen Ospel

... (e.d.)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 406

14 april 2012 10:00

Vandaag stond de wedstrijd tegen Ospel op het programma. Tijdens de training en vooraf aan de wedstrijd was enige onderschatting te bespeuren: We gaan zeker winnen werd er gesteld door diverse spelers van de E!

Onder deskundige leiding van Jos Lormans, die vandaag onze scheidsrechter was, mochten de gasten uit Ospel om 10.00 uur aftrappen.
De eerste helft liet zien dat Ospel zeker niet de mindere was wat resulteerde in een 0-0 ruststand. Er werd hard gewerkt maar er was weinig samenspel en en veelvuldig werd de bal te vlug weggetrapt. Hierdoor kwamen we maar weinig in de buurt van de goal van Ospel. In de tweede helft hebben we enkele posities gewisseld waardoor we meer overwicht kregen. Uit een corner van Kai maakte Ospel ongelukkig een eigen goal waardoor we met 1-0 voorkwamen. Boy maakte vervolgens een hattrick waardoor de eindstand van 4-0 werd bereikt. Het moet gezegd worden dat we enkele keren gelukkig weg kwamen omdat Ospel hun kansen niet benutte door tegen de lat of paal te schieten.

Lars en Mick benutte hun penalty