VV Kessel E3 - Koningslust JO11-1

...

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 406

7 april 2012 9:00

Vandaag stond de wedstrijd tegen Kessel op het programma. De nummer 1 tegen de nummer 3 in deze klasse dus er was sprake van een heuse topper!
De eerste helft ging gelijk op waarbij moet worden opgemerkt dat Kessel meer samenspeelde en daardoor ook vaker aan de bal was. Gelukkig speelde onze verdedigers een puike wedstrijd waardoor de eerste helft werd afgesloten zonder doelpunten. De aanvallers hadden het moeilijk maar waren enkele keren dicht bij een doelpunt. De tweede helft begon zoals de eerste was geeindigd. Kessel kwam een aantal keren gevaarlijk opzetten maar door hard werken van de verdedigers en goed keeperswerk hielden we een hele tijd de nul!
Halverwege de tweede helft kwam Kessel op voorsprong. Een aanval op rechts werd knap in de bovenhoek geschoten waarop Lars geen antwoord had. Ondanks deze achterstand bleven onze spelers geloven in een goed resultaat en 10 minuten voor het einde maakte Boy de verdiende gelijkmaker. De laatse 10 minuten ging het spel op en neer en beide teams hadden de "winnende" kunnen maken. Zover kwam het niet waardoor 1-1 de eindstand is geworden.

Onze heren en dame hadden goed in de gaten dat dit een belangrijke wedstrijd was en speelde met 100% inzet. Knap gedaan allemaal.

Mick, Quenten, Boy en Kai benutte hun penalty