Koningslust JO11-1 - FC Maasgouw E3

FC Maasgouw E3

... (solo)
... (schot)
Boyke Keulards (vrije trap)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 406

24 maart 2012 10:00

Vandaag stond de wedstrijd tegen Maasgouw op het programma. Achteraf kun je zeggen een wedstrijd waarin de keepers van Koningslust zich goed lieten zien.

We begonnen de wedstrijd in de basis opstelling en hadden de eerste helft een duidelijk veldoverwicht. Kai en Boy maakte beide een hattrick waarbij ze allebei scoorde met lobjes! Mooie doelpunten dus. Lucy, Stijn en Mick maakte het de voetballers van Maasgouw behoorlijk lastig waardoor we geregeld snel in balbezit kwamen. Joris en Quinten verdedigde sterk en als er eens iemand of een bal door de verdediging heenkwam was het lars die bekwaam zijn doel schoon hield. Ruststand 6-0. De tweede helft heeft bijna iedereen op een andere positie gespeeld. Dit ging tenkoste van het veldoverwicht maar het is goed om ook eens op een ander positie te spelen.Er waren enkele scrimmages voor ons doel maar iedereen werkte er hard voor om tegendoelpunten te voorkomen. En ook Joris had enkele knappe reddingen!  Eindstand 9-2.

Joris, Mick en Lars benutte hun penalty

rectificatie: enkele weken geleden melde we dat "schoenmaker"Bob de schoen van Kai herstelde. Dit bleek achteraf niet te kloppen. het was "schoenmaakster" Katja die vakkundig de schoen van Kai repareerde waardoor Kai de wedstrijd kon uitvoetballen. Dus: Katja bedankt!