Koningslust JO11-1 - SVC 2000 E3

Mick Jeuken (schot)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 406

10 maart 2012 10:00

Vanmorgen stond de wedstrijd tegen SVC 2000 op het programma. Om 10.00 uur mochten de gasten aftrappen maar het was Koningslust dat sterk an de wedstrijd begon. Onze aanvallers zette de verdediging van SVC onder druk en na zo'n 5 minuten was het kai die de score opende. De keeper had moete met een schot van afstand waarna Kai van dichtbij kon intikken.  Boy, Mick en wederom Kai zorgde voor de 4-0 ruststand. Deze ruststand kwam ook doordat onze verdedigers hard werkte waardoor Lars weinig te doen had in de goal.
De tweede helft begon rommelig. SVC kwam een paar keer gevaarlijk opzetten maar Joris, die in de pauze Lars had vervangen, redde bekwaam. Na zo'n 10 minuten was het Boyke time, die met een hattrick de score op voerde naar 7-0.
Stijn had voor de wedstrijd het het hoogste woord in het kleedlokaal maar liet tijdens de wedstrijd zien dat hij net zo veel kan rennen als dat hij kan praten voor de wedstrijd!
Op het eind van de wedstrijd maakte SVC er 7-1 van waarna MIck de 8-1 eindstand bepaalde.

Mick benutte als enigte zijn penalty!