Koningslust JO11-1 - Egchel E2

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 406

26 november 2011 10:00

John

Vandaag stond de laatste wedstrijd van de competitie op het programma tegen Egchel E2. Vanaf de eerste minuut was het eigenlijk één richtingsverkeer en kwam Egchel er nauwelijks aan te pas. Uiteindelijk stond er 10-0 op het score bord en zat het seizoen er op. Vandaag was ook de eerste wedstrijd van Lucie en het was mooi om te zien dat de heren er alles aan deden om deze dame te laten scoren. Helaas lukte dat niet maar de inzet en het zoeken naar mogelijkheden om haar te laten scoren was mooi om te zien.

Het seizoen zit er op en we zijn op een mooie (gedeelde) tweede plaats geeindigd. Een knappe prestatie. Tot vandaag was het spannend voor het kampioenschap. Er konden er nog 3 teams kampioen worden. Maar Neer is de gelukkige, zij zijn de kampioen. Neemt niet weg dat jullie leiders trots op jullie zijn en hopen dat 2012 minimaal net zo goed wordt. Gedurende het seizoen hebben we kunnen zien dat de teamprestatie en het plezier in voetballen is toegenomen en dat is het belangrijkste.

Lars, Quinten, Vinnie, Jesse, Mick en Joris benutte hun penalty waarmee duidelijk werd dat Lars de meeste penalty's heeft benut!

Heren en dame a.s. donderdag is er gewoon trainen. Nou gewoon?????  Voor deze éne keer hebben we een nieuwe trainer gecontracteerd.  Zorg dat je aanwezig bent!