RKSVN E2 - Koningslust JO11-1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 406

1 oktober 2011 11:00

Neer E2- koningslust E1

Op waarschijnlijk een van de laatste zomerse zaterdag moesten de mannen van de E1 koningslust de E2 van Neer tegenmoet treden. Ze begonnen ook met goede moed aan deze wedstrijd, wat duidelijk te zien was in het resultaat. Door een mooie paas van Kay kon boy doorlopen op de goal en de bal in het net in tikken. dit was al in de 8e minuut. in de twaalfde minuut konden ze dit kunstje nogmaals uit halen wat in een 2-0 voorsprong opleverde. Helaas zette toen Neer nog even een tandje bij en scoorde ook 2 maal. Na de rust hebben beide partijen nog geprobeerd om de winst naar hun kant te trekken maar dit is niet gelukt. Jongens jullie hebben een klasse wedstrijd gespeeld en goede inzet laten zien. Dus al met al een mooi en terecht gelijk spel waar we trots op kunnen zijn.

De penalty's na de wedstrijd werden door Jesse, Stein, Lar, Vinnie en boy verzilvert.