H.B.S.V. 5 (zon) - Koningslust 2 (zon)

H.B.S.V. 5 (zon)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

20 september 2009

We waren dit weekend alweer toe aan onze derde competitiewedstrijd van het seizoen. Hierin was Hout-Blerick de tegenstander. Na flink wat moeite te hebben gedaan om te kunnen parkeren, zijn we begonnen met hetgeen waarvoor we daar waren: voetballen. In het begin van de eerste helft kregen we enkele kansjes, die allemaal gemist werden. Naarmate de wedstrijd vorderde ging het tempo omlaag, en daarmee ook het aantal mogelijkheden. Na rust werd op dezelfde voet verder gegaan waardoor dotten van kansen uitbleven. Hout-Blerick wist hier op een gegeven moment van te profiteren door zelf de 1-0 te scoren. Dit was typisch zo’n goal waarvan je zegt: als hij zo bedoeld was had hij nooit gezeten. Ook na de 1-0 maakte gona 2 jacht op een doelpunt, maar verder dan enkele kansjes kwamen we wederom niet.