Graslust wint van Sparta/Kronenberg combinatie

5985NM
GRASHOEK
tel. 077-3073871

Nog ff over vorige week. Een sterker HBSV had ruimer kunnen winnen als keeper Niek G. niet zo vaak de sta in de weg was geweest.
3 x kwam Niek als winnaar uit de bus in een 1 tegen 1 situatie. Verder werd in deze wedstrijd duidelijk dat de conditie van onze Graslust mannen nog niet op peil is. Trainen, trainen dus.
Dit is afgelopen week wel gedaan, behoudens enkele zieke spelers, die maar 1x of niet hebben getraind.
Op de Peelrand is het prachtig voetbalweer en Graslust start voortvarend; in de 1e minuut is het Ryan die een afgemeten voorzet van Lars tegen de touwen loopt. Even later in de 9 minuut een schot van Getachew die via een tegenstander in het doel belandt.
Dan in de 20 minuut maakt de tegenstander gretig gebruik van de lichte handjes in de rug van Niek S. Strafschop en deze wordt hard en hoog ingeschoten. In de 33e minuut wederom de tandem Lars Ryan. Een hoge voorzet van Lars wordt op 'Luuk de Jong achtige wijze' binnen gekopt door Ryan en de 3-1 voorsprong en ruststand is een feit.
Na rust, waarin wordt gezegd dat we ons vooral niet uit de tent moeten laten lokken, wordt door een prima afstandschot van Luuk de voorsprong vergroot naar 4-1 en ff later scoort Lars uit een prima counter de 5-1. Gelopen wedstrijd zou je zeggen maar niets is minder waar. Graslust heeft het aan zichzelf te wijten dat Sparta/Kronenberg nog 2x scoort en omdat er niet veel tijd meer was om te scoren werd de einstand bepaald op 5-3. Een prima overwinning. Volgende week geen competitiewedstrijd. Zaterdag 16 maart gaan we naar Beringe. Revanche voor het vorig seizoen? Komt het zien!