SVVH E1 - Koningslust JO11-1

Jesse Peeten (schot)

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 406

3 september 2011 10:00

Vandaag stond de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen op het programma tegen Heibloem. Heibloem speelde met een half F team waardoor het krachtsverschil op het veld groot was. We hebben deze wedstrijd dan ook aangegrepen om de spelers eens op een andere plaats te laten voetballen. Verdedigers werden aanvallers, en aanvallers werden verdedigers. Dit resulteerde af en toe in rommelige fasen maar iedereen kreeg de kans om het eens op een "andere" plaats te proberen!

Boy opende de score maar Heibloem kwam op gelijke hoogte door een terecht toegekende penalty. Heibloem kreeg hoop maar deze hoop verdween als sneeuw onder de zon doordat Boy al vlug de 1-2 en 1-3 scoorde.Vervolgens zorgde Mick, Jesse(2), Joris en Boy (2) voor de 2-9 eindstand.

Lars, Boy, Quinten en Vinny scoorde uit hun penalty.