Koningslust JO11-1 - RKMSV E4

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 406

10 september 2011 10:00

john

Vandaag stond de wedstrijd tegen RKMSV E4 uit Meijel op het programma. Aangezien ook Meijel voldoende spelers had konden we 8 tegen 8 voetballen. Onze voetbalhelden begonnen geconcentreerd aan de wedstrijd en vanaf de eerste minuut was er een duidelijk veldoverwicht. Er werd een stuk beter samen gespeeld dan de vorige week. Lars maakte met een goed geplaatst afstandschot de 1-0 en even later maakte Stijn de 2-0. De goal van Stijn was "wonderschoon". Een mooie combinatie waarbij Vinnie, Stijn lanceerde die vervolgens "knoerhard"de bal tegen het net schoot. Daarna was het Jesse tijd die de 3-0 ruststand bepaalde en na de ranja de 4-0 maakte. De heren bleven goed samen spelen. Niet alles lukte maar de inzet en het proberen samen te spelen was knap. Het was vandaag niet de wedstrijd waarin de keepers zich konden onderscheiden maar Sjoerd maakte twee goede reddingen en hield daarmee de nul. Boy maakte de 5-0 en Mick bepaalde de eindstand op 6-0. Gelukkig had Meijel een goede keeper die er voor zorgde dat de schade beperkt bleef.

Kai, Lars, Boy, Vinnie, Mick en Sjoerd benutte hun penalty.