Door de weekse nederlaag

Sint Antoniusstraat 17
5954NA
BEESEL

In Beesel werd een 2-0 nederlaag geleden.
We begonnen goed aan de wedstrijd en het spel ging op en neer. Toch kreeg Bieslo de betere kansen en na 20 minuten werd het 1-0 doordat balverlies goed werd afgestraft. Zelf kregen we ook kansen maar deze werden niet benut. Rust 1-0. Na de rust begonnen we weer vol goede moed in de jacht op een doelpunt maar Bieslo bleef in de tegenstoten steeds gevaarlijk. Na een geplande keeperswissel aan onze kant ging het direct mis en scoorde Bieslo de 2-0. Dit bleef het ook. Hoogtepunt de rentree van onze 2e keeper dit seizoen.