Nipte zege in laatste wedstrijd seizoen

Koningslust 2

Helden 5 (zon)

Roy Bos (schot)
Roy Bos (kopbal)
Joël Daniels (intikker)

21 mei 2023 11:15

C.J.T. Lemmen

Sportpark De Lust
De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Tegen de mannen uit Helden werd een nipte, zwaarbevochten 3-2 overwinning behaald.
Tegen Helden hadden we nog iets goed te maken na de zeer slechte uitwedstrijd in Helden.
Het spel ging op en neer waarbij Helden iets gevaarlijker was dan Koningslust maar of onkunde of onze keeper hiled de ballen tegen.
Na 25 minuten stonden we met 2-0 voor door eerst een verdekt schot en daarna een mooie kop doelpunt uit een corner. Beide keren door onze mid-mid. Dit was tevens de ruststand. Na de pauze kwamen we zelfs op 3-0 door goed opletten van onze laatste man na wederom een corner. Hierna kreeg Helden een veldoverwicht en Koningslust kwam nog nauwelijks over de middenlijn. 15 minuten voor tijd scoorde Helden de 3-1 na een mooie steekpass. 5 minuten voor tijd zelfs 3-2. Maar door met elkaar voor elke meter te strijden werd de overwinning over de streep getrokken.