Revanche op uitnederlaag

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Tegen Reuver 3 werd revanche genomen op de uitnederlaag middels een 5-3 overwinning.
Deze keer begonnen we goed aan de wedstrijd en er werden verschillende kansen uitgespeeld. Enige manco was het niet benutten van deze kansen. Toch kwamen we op voorsprong door een mooi afstandschot van onze libero. Echter een paar minuten later was het gelijk door een fout achterin. Het laatste kwartier voor rust was duidelijk voor Reuver en in de 45 minuut werd het na een scrimige 1-2 voor de gasten.
Na de rust en met verschillende verse krachten gingen we op zoek naar minimaal de gelijkmaker. Deze kwam er ook na 60 minuten door onze spits. Reuver gaf veel ruimte weg achterin en 10 minuten later kwamen we op voorsprong door onze buitenspeler. Hierna werden er verschillende kansen verprutst door ons maar in minuut 83 kreeg onze andere buitenspeler applaus van de toeschouwers middels een fantantisch afstandschot wat de 4-2 betekende. Wedstrijd gespeeld zou je denken maar Reuver dacht daar anders over en in minuut 87 werd het 4-3. Maar onze warming up aanvoerder kreeg het op zijn heupen, begon aan een messiaanse solo en schoot beheerst raak 5-3. Heel sportpark de Lust ging uit zijn dak. Even later floot de goed leidende scheidsrechter af en waren de 3 punten binnen.