Weer nipte nederlaag tegen koploper

Blerick 4 (zon)

Koningslust 2

... (vrije trap)
... (intikker)
Sander Kurvers (scrimmage)

5 februari 2023 10:00

P.J.P Hovens

Sportpark 't Saorbrook
Baasdonkweg 25
5928NR
VENLO
tel. 077-3969900

Tegen de koploper uit Blerick werd net als in de thuiswedstrijd een nipte nederlaag geleden.
De mannen uit Blerick waren technisch beter en dit leidde tot een veldoverwicht voor hun.
De 1-0 kwam voort uit een mooi genomen vrije trap. Tot de rust bleef Blerick beter maar zelf kregen we ook kansen.
Rust 1-0. Na de rust kwam Blerick, ondanks een goede redding van de keeper, toch op 2-0 via een intikker.
Nadat we toch wel verrassend een doelpunt maakten na goed doorzetten van de spits werd Blerick zenuwachtig en kregen we zelfs kansen op de 2-2 maar de paal en een goede redding op een verdwaalde voorzet verhinderde dat.
Conclusie: Net als de thuiswedstrijd was Blerick voetballend het betere team maar voor Gona 2 had 1 punt er beide keren ingezeten.