Helden E5 - Koningslust JO11-1

Koningslust JO11-1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 409

7 mei 2011 9:00

Vandaag stond de belangrijke wedstrijd tegen Helden op het programma. Waarom belangrijk?? WE KONDEN VANDAAG KAMPIOEN WORDEN!! De jongens hadden veel zin in de wedstrijd en je kon de zenuwen van hun gezichten lezen. We begonnen de wedstrijd ook niet al te best. Helden had het betere van het spel en kwam er gevaarlijk uit. Na ongeveer 10 minuten gooiden de GONA spelers de zenuwen van zich af en begonnen ze te voetballen. Na ongeveer 20 minuten scoorde Ivo de belangrijke 1-0. Er viel een last van de schouders en snel daarna scoorde Ramon de 2-0. Rust.

In de tweede helft ging GONA op het zelfde pad verder. Het werd 4-0 en de spelers waren met hun koppen al bij de champagne. Hierdoor werd Helden nog een paar keer gevaarlijk. Uit die gevaarlijke momenten kon Helden maar twee keer scoren en het was 4-2. De eindstand werd bepaald door Ramon. 5-2, een verdiende overwinning van een terechte kampioen!!