Eindelijk!!!¿

KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Vandaag de thuis wedstrijd tegen VCH 4

De ochtend is koud en het veld is vochtig. De ideale omstandigheden voor een goede pot voetbal geleid door Will V.

Voordat we beginnen met de pot hebben we eerste een minuut stilte voor het overlijden van Dé Stakenborg. Sterkte voor de club!

Na de minuutstilt begint wedstrijd met een aftrap voor vch. De blauw witte laten zien dat ze niet voor niks vroeg zijn opgestaan en gaan voor de 3 punten. Na 15 minuten is het vch die de 0-1 op het scorebord tovert met een mooi afstandschot over de gelegenheids keeper Leroy. Gelukkig laten de mannen van 3 hun hoofd niet hangen en dit wordt in de 35e minuut beloond. Na een nette aanval over de flank is het Christian die de voorzet van Koen netjes binnen prikt. Dit is gelijk ook de ruststand.

Na een donder speech van Jannes en Rick lopen de spelers van 3 al 7 minuten te vroeg het veld op.

De 2e helft gaat gelijk op en beide partij hebben zo af en toe een kansje. In de 80e minuut is de kogel door de kerk en is het Koningslust die de 2 - 1 op het scorebord vermeld. Na de zoveelste corner is het koen die bal terug legt op Kaj die deze netjes via de binnenkant paal de goal in knalt. Vch probeert er nog 2 - 2 van te maken maar dit houdt de goed keepende Leroy tegen. Will fluit voor het einde van de wedstrijd en de 3 punten blijven eindelijk in koningslust.