Panningen E3 - Koningslust JO11-1

Koningslust JO11-1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 409

9 april 2011 9:30

Vandaag weer een wedstrijd tegen een middenmoter, zoals altijd spelen ploegen die moeten spelen tegen de koploper extra energie omdat ze willen winnen van de koploper en voor de koploper is het zaak om tegen zulke tegenstanders toch met voldoende inzet en duelkracht deze wedstrijd in te gaan. Panningen speelde met veel zelfvertrouwen  en maakte er een echte spannende wedstrijd van. Tot de rust kwamen we 2 keer op voorsprong die we ook 2 keer door niet goed verdedigen weer prijs gaven. De tweede helft droop de spanning ervan af doordat we de kansen die we kregen niet konden benutten en panningen ook enkele kansen wist te scheppen.

Na 15 minuten in de 2 helft kwam dan toch de verdiende voorsprong die we billen knijpend tot het einde konden vast houden.

Met nog 2 wedstrijden voor de boeg komt het kampioenschap steeds dichterbij, waar iedereen toch naar uitziet, maar de komende 2 wedstrijden moeten we toch op het voetbal veld gaan voetballen als de echte kampioenen, zodat er niemand hoeft te twijfelen wie de echte kampioenen zijn.