Sportclub Irene 5 (zon) - Koningslust 2 (zon)

Sportclub Irene 5 (zon)

Harm Caelers (schot)
Peter van Dijck (vrije trap)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

7 april 2011 18:30

In de vroege avond werd de inhaalwedstrijd tegen Irene 5 gespeeld. Of het aan dit vroege tijdstip lag of aan iets anders maar het spel kon de vele toeschouwers uit Koningslust niet bekoren. Na een 1-0 achterstand werd het voor rust nog gelijk.
Direct na rust werd het 2-1 voor ons en dachten de mensen langs de lijn dat het nu wel bekeken zou zijn. Maar zij kwamen bedrogen uit en het werd 2-2. In de laatste 15 minuten wisten we toch toe te slaan middels 3 doelpunten. De harde kern ging naar huis met het gevoel dat er weer 3 punten waren binnengehaald.