SHH E9 - Koningslust JO11-1

Koningslust JO11-1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 409

2 april 2011 10:00

Vandaag stond de wedstrijd tegen Herten E9 op het programma, hier kwamen we voor het eerst in aanraking met een kunstgrasveld. Zoals veel ploegen die spelen op een kunstgrasveld heeft de thuisspelende ploeg hier, ook in de eredivisie, veel voordeel mee. Na een redelijke eerste helft die we met een voorsprong van 4-0 afsloten stapelde de problemen in ons team zich op. Zoals het volleybal toernooi ( te laat naar bed ), kunstgrasveld, pijntjes aan de knie, de hak, een diepe vleeswond op de knie, het kunstgrasveld, een flauwe scheidsrechter, lager geplaatste tegenstander etc.

Dit was onze slechtste wedstrijd van deze voorjaarsreeks maar het belangrijkste is dat we gewonnen hebben maar de volgende wedstrijden moeten toch van een hogere niveau zijn willen we onze ongeslagen status vast kunnen houden.